Zapraszamy serdecznie wszystkich pasjonatów sportu oraz osoby o wielkim sercu do udziału w Charytatywnych zawodach CrossFit dla amatorów.

Impreza ma na celu zbiórkę środków na wsparcie Stowarzyszenia Przyjaciół Dzieci z Autyzmem i Innymi Zaburzeniami Rozwojowymi DAR LOSU.

Poprzez Wasz udział w zawodach oraz w imprezach towarzyszących możecie pomóc małym podopiecznym fundacji.
Zawody zostaną rozegrane w drużynach 3-osobowych. Co najmniej jedna osoba z drużyny musi być kobietą (nie wykluczamy drużyn składających się wyłącznie z Pań).
Turniej dedykowany jest osobom rozpoczynającym swoją przygodę z tą młodą dyscypliną sportu, jak i sportowcom chcącym sprawdzić swoją ogólną sprawność. Zapraszamy osoby trenujące amatorsko, biegaczy oraz wszystkie osoby, które chciałby sprawdzić swoją sprawność i pomóc dzieciakom.

Zawody odbędą się w dniu 26.09.2015 w Parku koło klubu Manufaktura Fitnessu. Rozpoczynamy o godzinie 11:00.

Podczas całych zawodów zapraszamy Was na szereg imprez towarzyszących:
– Wspólne treningi CrossFit dla wszystkich chętnych (o 11:30; 13:30 i 15:30);
– Mini zawody CrossFit prowadzone równolegle do głównej imprezy(o 12:30, 14:30, 16:00);
– Pomiary i analiza składu ciała;
– Porady dietetyczne;
– Pomiar ciśnienia;
– Zawody i zajęcia dla dzieci (m.in.: z klubem Rugby Miedziowi Lubin, instruktorkami Manufaktury Fitnessu (zajęcia taneczne, sportowe i korekcyjne), z salą zabaw dla dzieci Akuku);
– Pokazy i zajęcia fitness;
– Wspólne grillowanie przez cały dzień.
– Szczegóły dotyczące imprezy oraz dokumenty zgłoszeniowe znajdziecie na stronie:

ZGŁOSZENIA: www.crossfitlubin.pl/zawody/
Zapraszamy serdecznie od udziału – do wygrania nagrody rzeczowe ufundowane przez naszych sponsorów, których będziemy Wam przedstawiać cyklicznie.
Poniżej wykaz ćwiczeń, które mogą pojawić się w poszczególnych konkurencjach zawodów. Ich kolejność jest przypadkowa, a dokładne konkurencje zostaną podane wszystkim uczestnikom w dniu zawodów, po odebraniu pakietów startowych.
Wykaz ćwiczeń:
Bieg terenowy, bieg wahadłowy, przysiad (w tym z niewielkim obciążeniem), wykroki, wskoki na podwyższenie, pompki (dla kobiet damskie), przerzucanie opony.
Większość ćwiczeń sumowanych będzie na drużynę a nie na poszczególną osobę, co daje większe szanse osobom nie biegającym lub nie przepadającym np. za robieniem pompek lub przysiadów.

inf: crossfitlubin.pl

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisz swój komentarz
Wpisz tutaj swoją nazwę