Tomasz Maciejewski to lubinianin, którego twórczość zapiera dech w piersi. Jego muzyka w połączeniu z Miedziowym Towarzystwem Sportowym obudziła widzów i słuchaczy. Spot reklamowy MTS tchnie życiem i promuje ideę oddawania szpiku kostnego dla chorych na białaczkę.

To, że członkowie Miedziowego Towarzystwa Sportowego żyją energicznie i szybko wie każdy, kto ich widzi, ale spot reklamowy o tych lokalnych sportowcach zachęca do ich trybu życia. Dynamiczny materiał filmowy wyjątkowo wzbogaciła muzyka Tomasza Maciejewskiego, mieszkańca Lubina. – Obejrzałem surowy materiał tylko raz, bez montażu. Rozmawiałem z reżyserem około 2 godzin i już wiedziałem jak to widzę. Później montowano spot do mojej muzyki. To było trudniejsze dla mnie, bo zwykle najpierw robi się film a potem muzykę. Propozycja przygotowania kompozycji do spotu MTS wyszła od Tomka Chmielowca, prezesa MTS. Zgodziłem się, a dziś uważam, że film został świetnie zmontowany. Pod uwagę trzeba brać wszystko – dynamiczność, a nawet pogodę. Nad tym spotem pracowałem 2 – 3 godziny dziennie przez tydzień. Muzyka filmowa to podstawa. Oglądając film bez muzyki jest jakoś sucho. Czegoś brakuje, bo muzyka podkreśla obraz – mówi Tomasz Maciejewski. Lubinian na co dzień pracuje w oddziale Lubin Zachodni ZG Lubin, gdzie jest elektromonterem. Jak mówi, czasami nie może zasnąć, bo przychodzi mu do głowy jakiś pomysł. Wtedy wstaje i komponuje. – Kocham elektronikę i filharmonię. Muzyką interesowałem się od zawsze, ale pracuję nad nią od około 10 lat. Półtora roku chodziłem na lekcję pianina. Poza tym jestem samoukiem. Podstawą do tworzenia muzyki jest porządny komputer, klawiatura sterująca, interface audio, monitory, czyli głośniki odsłuchowe oraz porządne programy do produkcji muzycznej – wymienia i opowiada Tomasz Maciejewski. Spot reklamowy MTS z muzyką Tomasza Maciejewskiego można obejrzeć w internecie http://vimeo.com/115897340

Poprzedni artykułNajlepsi na Dolnym Śląsku. Wygrają w kraju?
Następny artykułGłosuj – niech lubińska galeria wygra