Dwa dni wyjątkowych wrażeń dla lubinian w ciężarówkach McDonald’s. Dzięki technologii 3D i prezentacjom pracowników można poznać cały proces produkcji tej sieci restauracji. Widzowie w ramach akcji „Nasze produkty, Twoje pytania” mogą m.in. wirtualnie przejść przez kuchnię czy obejrzeć uprawę warzyw. Akcja trwa od soboty 18.10 do niedzieli 19.10.
Co tydzień są w innej miejscowości. Docelowo chcą odwiedzić 13 miast w Polsce. W ten weekend trafili do Lubina. W amfiteatrze przed galerią Cuprum Arena ustawili swoje stanowiska i pokazują lubinianom na czym polega przygotowanie produktów wykorzystywanych w ofercie żywnościowej McDonald’s. – Pokazujemy w nowoczesny sposób to, co goście McDonald’s jedzą. Mamy dwa amerykańskie foodtracki. Jeden to multimedialna w ekspozycja, w którym za pomocą technologi 3D nasi goście mogą się dowiedzieć co jedzą korzystając z ofert McDonald’s. W drugim tracku mamy mobilną restaurację, by wszyscy mogli spróbować jak smakuje ta jakość, o której tyle opowiadamy – informuje Wojciech Puchacz koordynator PR McDonald’s Polska. Co ciekawe Polska jest pierwszym krajem, w którym McDonald’s prowadzi takie prelekcje dla swoich klientów. Jak się okazało nie tylko najmłodsi chętnie wchodzili do ciężarówek, by w trzech salach ubrać specjalne okulary i obejrzeć na ekranach w technologii 3D świat McDonald’s. Wśród zwiedzających obecna była Sylwia Biały, finalistka ogólnopolskiego programu Hell’s Kitchen. Lubinianka nie ukrywa, że sceptycznie podchodzi do żywienia się w podobnych restauracjach, ale udział w prezentacji pozwolił jej poznać istotne szczegóły oferty McDonald’s. – To bardzo dobry sposób, by poznać realia McDonald’s. Staram się gotować w domu. Mnie interesuje najbardziej jakość produktów i sposób przechowywania. Dziś pozytywnie zaskoczyła mnie informacja, że w ich produktach nie ma konserwantów i sztucznych barwników. To daje większą pewność – mówiła Sylwia Biały. Najmłodsi mieszkańcy Lubina też zapamiętali kilka szczegółów, których się nie spodziewali. – Oglądaliśmy produkcję Big Maca. Spodziewałem się, że to robią maszynami, a okazuje się, że robią to ludzie. Myślałem, że to mięso jest kupowane, a oni robią to sami – mówili trzynastolatkowie Patryk i Kuba z Lubina. Przewodnikami zwiedzających są pracownicy McDonald’s z terenu całej Polski. – To są osoby, które służą tu swoim własnym doświadczeniem. Mają z tym na co dzień do czynienia. Jeżdżą z nami, by opowiadać o tych produktach i dostawcach – wyjaśnia Daria Brzozowska, 24/7 Communication PR McDonald’s Polska. Niecodzienne widowisko można oglądać jeszcze w niedzielę od 11.00 do 18.00. Po prezentacji każdy uczestnik otrzymuje zaproszenie na posiłek. W zestawie m.in. WieśMac, McNuggets, frytki i cola lub woda do wyboru.