Światowy lider w produkcji miedzi i srebra KGHM Polska Miedź S.A. po raz kolejny będzie sponsorem najpopularniejszego wyścigu kolarskiego w naszym kraju – Tour de Pologne. Podczas tegorocznej, jubileuszowej edycji wyścigu miedziowy gigant obejmie swoim mecenatem klasyfikację Najlepsza Drużyna.
– Tour de Pologne to wyścig z piękną i długą tradycją, który już na stałe wpisał się w polski kalendarz sportowy. To również doskonały przykład tego, jak w oparciu o znakomity zespół ludzi można w Polsce stworzyć wydarzenie będące wizytówką kolarstwa na całym świecie. Dziś ponownie do tego zespołu dołącza KGHM Polska Miedź S.A. Nasze zaangażowanie traktujemy nie tylko jako działanie biznesowe, ale również jako realizację misji promocji aktywnego stylu życia i wartości jakie niesie ze sobą sportowa rywalizacja. Zapraszam wszystkich do kibicowania i włączenia się w razem z nami w to wielkie święto kolarstwa – powiedział prezes KGHM Polska Miedź S.A. Tomasz Zdzikot.
– Do prestiżowego grona sponsorów oficjalnych wyścigu w nowej roli dołącza KGHM Polska Miedź S.A. Firma w ubiegłym roku była partnerem 6. etapu wyścigu, czyli pięknej czasówki z metą na Wierchu Rusińskim. Podczas jubileuszowej edycji wyścigu KGHM będzie sponsorem klasyfikacji Najlepsza Drużyna. Bardzo się cieszę, że nasza ubiegłoroczna współpraca, zaowocowała rozszerzeniem działań. To dowód na to, że warto inwestować w kolarstwo, a KGHM jako światowy lider w swojej branży, doskonale to rozumie – podsumował dyrektor generalny wyścigu, Czesław Lang.
KGHM Polska Miedź S.A. to globalny gigant przemysłowy zajmujący się wydobyciem i przetwórstwem cennych surowców naturalnych, w tym miedzi, srebra i złota. Jego sercem jest największe w Europie złoże rudy miedzi zlokalizowane w południowo-zachodniej Polsce. Jako odpowiedzialna firma KGHM od lat jest mecenasem polskiego sportu. Obejmuje patronaty nad ważnymi wydarzeniami na poziomie zarówno lokalnym, krajowym, jak i międzynarodowym.
Współpraca KGHM Polska Miedź S.A. i Tour de Pologne to połączenie takich wartości jak dbałość o ciągły rozwój, współdziałanie, odwaga czy zorientowanie na wyniki. Dzięki temu, oba podmioty odnoszą wielkie sukcesy na arenie krajowej i międzynarodowej, pełniąc rolę ambasadorów polskiej marki – KGHM Polska Miedź S.A. w sferze biznesowej i społecznej, Tour de Pologne w sferze sportowej.
Już za miesiąc zawodnicy z najlepszych drużyn kolarskich na świecie, wyruszą na trasę jubileuszowego 80. Tour de Pologne, dokładnie 95 lat po starcie pierwszej edycji. Walka o zwycięstwo w Klasyfikacji Drużynowej KGHM dołoży do rywalizacji kolejnych sportowych emocji.