Limitowana edycja Staropolanki dla Zagłębia Lubin. We współpracy z Zagłębiem Lubin Staropolanka wprowadziła właśnie na rynek wodę z etykietą w klubowych barwach. 10 procent ze sprzedaży każdej butelki trafi do Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.
– Cieszę się, że udało nam się dziś podpisać umowę, która w wydatny sposób wesprze rozwój Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie – mówi Robert Sadowski, Prezes Zarządu Zagłębia Lubin.
Pomysł stworzenia limitowanej edycji wody narodził się na pierwszym śniadaniu Zagłębie Biznes Klubu. – To tylko pokazuje, że nasz projekt biznesowy przynosi realne korzyści nie tylko klubowi o akademii, ale również naszym partnerom – dodaje sternik Miedziowych.
Staropolanka jest partnerem Zagłębia od wielu lat. W ramach poszerzenia współpracy marka przygotowała produkt dedykowany kibicom klubu i mieszkańcom Zagłębia Miedziowego, który dodatkowo wesprze finansowo młodych piłkarzy, trenujących pod szyldem lubińskiej Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.
Jednocześnie producent wody oraz klub będą promować wśród mieszkańców Zagłębia Miedziowego zdrowy i aktywny tryb życia – którego podstawą jest odpowiednie nawadnianie.
Do picia klubowej Staropolanki ma zachęcać specjalnie przygotowana etykieta, na której zobaczymy herb Zagłębia Lubin w towarzystwie miedziano-biało-zielonych barw.
– Wspólnie z producentem wody zaplanowaliśmy szereg działań promujących zdrowy tryb życia z wykorzystaniem niegazowanej wody źródlanej, niezbędnej w diecie dzieci, dorosłych czy wyczynowych sportowców – mówi dr Krzysztof Paluszek, dyrektor Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie.
– Jesteśmy przekonani, że produkt zostanie ciepło przyjęty nie tylko przez Miedziowych, ale przez całą piłkarską społeczność w regionie – dodaje Łukasz Surażyński, dyrektor ds. handlowych Staropolanki.
Co istotne, 10 procent ze sprzedaży każdej butelki zasili konto Akademii Piłkarskiej KGHM Zagłębie, która umożliwia rozpoczęcie przygody z piłką dzieciom z Zagłębia Miedziowego. Uzyskane środki akademia wykorzysta na projekty dedykowane rozwojowi młodych sportowców, którzy pod jej skrzydłami rozwijają swoje talenty.
Limitowana edycja wody Staropolanka będzie towarzyszyła wszystkim eventom promującym zdrowy tryb życia, które regularnie organizuje Klub. Woda pojawi się również na pomeczowych konferencjach prasowych, z limitowanej Staropolanki korzystała będzie I drużyna Miedziowych oraz zespoły młodzieżowe.
Woda w barwach Zagłębia Lubin po raz pierwszy pojawi się w otwartej sprzedaży już pod koniec tygodnia w Auchan w Lubinie. Do wyboru będą butelki w dwóch wersjach – 1,5 oraz 0,5 litra.