Miedziowe Centrum Kształcenia Kadr w Lubinie we współpracy z firmą Vorma przygotowało na 21 września darmowe szkolenie „E-konsument – ewolucja obsługi klienta”. Udział w wydarzeniu może wziąć każdy. Zapisy już trwają
„E-konsument – ewolucja obsługi klienta” to pierwsze szkolenie z cyklu tych dotyczących sprzedaży. Organizatorzy, czyli MCKK w Lubinie i firma Vorma zapraszają chętnych do bezpłatnego udziału.
– Zgłaszać można się zarówno za pośrednictwem naszej strony www.mckk.pl jak i za pomocą facebooka. Na stronie www.liderzysprzedazy.pl jest formularz zgłoszeniowy. Chcielibyśmy, by grupa miała nie więcej niż 30 osób, ale jeśli będzie więcej chętnych, to przygotujemy drugie bezpłatne szkolenie. Tak naprawdę ta wiedza przyda się każdemu, bo sprzedaż w naszym życiu stale jest obecna. To szkolenie jest kierowane zarówno do ludzi, którzy już pracowali w handlu, a także do takich, którzy dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę ze sprzedażą – mówi Kamila Bilska, kierownik działu szkoleń rozwojowych z Miedziowego Centrum Kształcenia Kadr w Lubinie.
Szkolenie zaplanowano od 9:00 do 14:00 i będzie składało się z dwóch bloków tematycznych. – Pierwszy blok to omówienie, jak ewoluowała obsługa klienta na przestrzeni ostatnich lat. Podczas tego pierwszego modułu uczestnicy wypracują profil persony i przeanalizują ścieżkę “customer journey” wybranej strony lub sklepu internetowego. Te ćwiczenia mają na celu uświadomienie naszym uczestnikom z jakimi wyzwaniami obecnie mierzą się wymagający klienci ponieważ nowe technologie, które pojawiły się ostatnio na rynku doprowadziły do powstania nowego konsumenta, który ma bardzo szeroki dostęp do informacji, dóbr i usług sprzedawanych drogą internetową – tłumaczy Kamila Bilska.
Kursanci po ukończonym szkoleniu otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i certyfikat.