KGHM Zagłębie Lubin ma nowego sponsora. Jest nim cinkciarz.pl, który obok KGHM Polska Miedź S.A., jedynego właściciela i Zakładów Bukmacherskich Milenium będzie wspierał klub finansowo i promował.
Cinkciarz.pl wspiera różne dziedziny sportu. Na promocję i sponsoring tej firmy może od teraz liczyć klub KGHM Zagłębie Lubin. Spółka cinkciarz.pl to lider internetowego rynku wymiany walut. Z usług tej firmy korzystają zarówno przedsiębiorstwa, instytucje, jak i indywidualni klienci. Cinkciarz.pl należy do organizacji Swift zrzeszającej banki i instytucje finansowe.
– Dobieramy naszych partnerów uważnie. Mamy silną współpracę z związkami narodowymi i ligami w koszu i piłce nożnej. Zagłębie Lubin to silny i perspektywiczny dla nas układ. Współpraca jest przewidziana na kilka lat. Doceniamy historię klubu i tytuły, zeszły sezon, który był dobry dla spółki i dobry występ w eliminacjach do ligi w czerwcu i lipcu. Przy tym systemie pracy, który jest w firmie i sposobie zarządzania oraz przy tym, co się dzieje wokół klubu jeśli mowa o szkoleniu młodzieży sądzimy, że przed klubem jest bardzo dobra przyszłość. Chcemy być częścią tej historii. Podzielamy podobne wartości jako firma finansowa. Sądzimy, że będziemy tu też częściej jako widzowie i kibice. Będziemy dopingować Zagłębiu. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że mogliśmy zacząć współpracę. Wydaje nam się, że możemy się podzielić naszym doświadczeniem z klubem. Będziemy go wspierać. Ta współpraca przyniesie wymierne korzyści. Dla nas jest to istotne, że Zagłębie jest klubem, który przyciąga emocje i zaangażowanie kibiców w regionie. Głęboko wierzymy, że sukcesy Zagłębia będą głęboko postępować w ciągu następnych lat – mówił podczas podpisania umowy współpracy wiceprezes cinkciarz.pl Piotr Kiciński
KGHM Zagłębie Lubin trafiło do pierwszej dziesiątki najlepszych klubów polskiej ligi w tabeli wszecczasów, czym bezsprzecznie zwraca uwagę wielu powaznych na rynku nie tylko polskim firm.
– Każdy klub w Polsce chciałby mieć partnera, z którym wiązałaby go umowa wieloletnia. Taką podpisaliśmy z wiceprezesem cinkciarz.pl. Dla nas tak duża marka jest dużym wyróżnieniem. Daje nam to pewien spokój finansowy. Myślę, że pozwoli dobrze wykorzystać środki finansowe na szkolenie młodzieży, byśmy mogli pozwolić sobie na więcej w tym zakresie. To przyniesie wiele korzyści. Firma cinkciarz.pl będzie miała konkretną i prostą korelację z naszymi kibicami i innymi partnerami. To jest o tyle istotne, że współpraca z tak dużym podmiotem pozwoli nam na pozyskanie kolejnych, dużych, globalnych firm. To będzie dowód na to, że renoma Zagłębia jest na tyle wielka, by taka duża i prężnie rozwijająca się firma jak cinkciarz.pl była naszym partnerem. To będzie dodatkowym argumentem z potencjalnymi, kolejnymi sponsorami – mówił Robert Sadowski, prezes KGHM Zagłębie Lubin.