Nie tylko pieniądze, ale i edukacja. Znany producent prezerwatyw nowa kampanię adresuje do młodych ludzi, którzy zaczynają, dopiero zaczęli albo już uprawiają seks.
Pierwszą odsłoną edukacyjnej akcji jest kampania pod hasłem “Twój Interes, Twoja Broszka”. Potrwa ona do końca tego roku i ma zwrócić uwagę młodych ludzi na fakt jak ważne jest zabezpieczanie się za pomocą prezerwatyw.
Akcja ma obfitować w krótkie filmy. Pierwszy jest już dostępny. Będą pokazywały perypetie przyjaciół, reprezentujących różne postawy, poglądy i opinie związane z życiem seksualnym.
Bohaterowie przybrali kształty intymnych części ciała, stąd też hasło akcji, nawiązujące do tego, że w zdobywaniu wiedzy seksualnej przez młodych ludzi leży ich własny… interes.
Filmy emitowane będą na stronie www.durexmowi.pl, profilu marki na Facebooku oraz na kanale YouTube. Strona internetowa, została stworzona z myślą o ludziach młodych. Ma spełniać role edukacyjną. Zawarto na niej wiele prostych i trudnych pytań oraz odpowiedzi dotyczących sfery intymnej. Akcja ma obfitować w różnego rodzaju konkursy.
Za kampanię odpowiada agencja TBWA/TEQUILA.