Marszałek województwa dolnośląskiego osobiście promuje spot reklamujący Dolny Śląsk. Film nawiązuje do tajemniczości pokazując ciekawe miejsca Dolnego Śląska. Lubina wśród niuch nie ma. Legnicy zresztą też…

Co zobaczymy w spocie? Sanktuarium w Krzeszowie, Stawy Milickie, Osówka, zamek Książ i Ostrów Tumski. Wszystkie mają wspólna cechę każde z nich jest na swój sposób tajemnicze. Wokół tajemniczości właśnie zbudowano zainaugurowaną kampanię promocyjną „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia”. Jej celem jest budowanie rozpoznawalności i identyfikacji marki Dolnego Śląska jako województwa atrakcyjnego turystycznie, o niezwykłej i nie do końca odkrytej historii.
Emisja spotu rozpocznie się od 1 marca w telewizji na kanałach grupy ITI, Polsatu i Telewizji Publicznej. Obejmie także kanały tematyczne jak m.in.: National Geographic, BBC Knowledge, Discovery, Travel Channel, Animal Planet czy Fox.
Na parę tygodni przed rozpoczęciem Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej film promocyjny pokazywany będzie w kinach w Łodzi, Katowicach, Gdańsku, Sopocie, Gdyni, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie, Warszawie i Wrocławiu. Również w największych polskich miastach zainaugurowana zostanie kampania billboardowa. Internet nie zostanie pominięty, spot pojawi się na głównych stronach największych polskich portali jak: onet.pl, wp.pl, inetria.pl, gazeta.pl, a także na wybranych portalach turystycznych w Czechach, Słowacji, Niemczech i we Włoszech.

Podczas tworzenia założeń kampanii przeprowadzono badania m.in. wśród turystów polskich, czeskich i niemieckich. Większość z nich wskazała, że Dolny Śląsk jest dla nich regionem o bogatej historii, pełnym wspaniałych zabytków a jednocześnie tajemniczym. Tematem przewodni kampanii stała się więc tajemniczość a Dolny Śląsk zaprezentowany został jako miejsce, które każdym swoim zakątkiem zachęca do odkrywania sekretów i dzielenia się wrażeniami.
Kampania „Dolny Śląsk. Nie do opowiedzenia. Do zobaczenia” stanowi pierwszą część strategii wizerunkowej województwa przewidzianej na lata 2011-2013, a jej koszt przekroczy 9 mln zł.

fot. umwd.dolnyslask.pl/

Poprzedni artykułDziura w rynku…na kazaniu w kościele (film)
Następny artykułMiasto z 10 akcjami KGHM